SHE HATED ME FOR THIS

12 jan 2021
287 482 Áhorf

I love annoying Dounja
Go check out the vid we did here: isworlds.info/item/17Fvrtll1KC8lKI/v-deo
SUBSCRIBE
follow me or you will never be a millionaire:
Instagram - instagram.com/comedygamer
Twitter - twitter.com/Deji
Facebook - facebook.com/ComedyShortsGamerPage

Ummæli
  • SUBSCRIBE AND I'LL GIVE YOU A COOKIE!!!

    DejiDejiMánuði síðan
    • LMAooo 🤣🤣

      MohamadMohamad5 dögum síðan
    • aint gona happin

      22 7MO22 7MO6 dögum síðan
    • I am subscribed plz give me a cookie! ;)

      Ryanplayz2008Ryanplayz2008Mánuði síðan
    • Marry her already

      AlphaCamAlphaCamMánuði síðan
    • YAAAA I HAVE THE POWER TO MAKE THE LIKE TO GET 1K IMMA DO IT

      F3Å4 LiciaF3Å4 LiciaMánuði síðan
  • Most violent girlfriend I've ever seen

    Benjamin AmissahBenjamin AmissahDegi Síðan síðan
  • Omg i thought he said mango for the longest time and then the comic or manga came 😂

    Sahil NandaSahil Nanda3 dögum síðan
  • I thought deji was saying mangos

    BOBUILDr73BOBUILDr736 dögum síðan
  • I love that wild girl 😘

    Debapam SarkarDebapam Sarkar9 dögum síðan
  • 0:01 why is my man's hair as messed up as deji's lol

    m-pyfonm-pyfon10 dögum síðan
  • That kick thoo😂😂😂

    Faris FahmiFaris Fahmi11 dögum síðan
  • اقلك مب شي سلفني حرمتك ياريال

    IT7FAIT7FA11 dögum síðan
  • Wheres my cookie mate.

    XXXTENTACION FANXXXTENTACION FAN17 dögum síðan
  • that kinda scared me too. lol

    XXXTENTACION FANXXXTENTACION FAN17 dögum síðan
  • Do a prank break up video pls

    Arthur MArthur M19 dögum síðan
  • I will pay her to beat me up

    Wankerish WankerWankerish Wanker21 degi síðan síðan
  • Dunjahh look like sniperwolf in dhar mann

    Muhammad NishathMuhammad Nishath23 dögum síðan
  • HaHaHaHaHaHaHaHaHa

    TTV_Loge LogeTTV_Loge Loge29 dögum síðan
  • Deji’s girlfriend can destroy jake paul in a fight

    Xander FerreiraXander Ferreira29 dögum síðan
  • This video gave me alot of nostalgia because I remember watching Pewdiepie do a video on Bongcheon-Dong Ghost a long time ago

    Danny BlxckDanny Blxck29 dögum síðan
  • LMFAO!!!! Deji probably enjoyed it

    Jesse AldahwaJesse AldahwaMánuði síðan
  • Dunjahh’s rage i getting to much.

    YvyvnkiYvyvnkiMánuði síðan
  • Wow shes so beautiful

    Kevin Carl SantosKevin Carl SantosMánuði síðan
  • Who remebers this from the og days

    Valor PinguValor PinguMánuði síðan
  • Deji manga made by Japanese

    大津卒早期エンドラ大津卒早期エンドラMánuði síðan
  • Can you guys play brawlhalla again??

    Camden CallahanCamden CallahanMánuði síðan
  • Bruh why did I keep thinking he was saying mango?

    Prince KaynePrince KayneMánuði síðan
  • 4:24, why the heck does Delhi sound like a dying bird aha

    murtmurtMánuði síðan
  • Anime

    DakazzDakazzMánuði síðan
  • Me 0.0000000001 seconds after the microwave dings and my pizza rolls are done 4:35

    Hayden LloydHayden LloydMánuði síðan
  • "You can't feel that anyway, you have a big ass" Shes my favourite 😂

    happyfacehappyfaceMánuði síðan
  • Dame dunjah strong as fuck

    Ali LoveAli LoveMánuði síðan
  • Dounja: "Deji is mean" also Dounja: 4:25

    donteathamsters ddonteathamsters dMánuði síðan
  • Deji Girlfriend is awesome. ISworlds material

    Roth AussaRoth AussaMánuði síðan
  • What tf was that sound 4:24 🤣🤣💀

    Deevarn KerisianoDeevarn KerisianoMánuði síðan
  • 4:24 WHY DOES HE SOUND LIKE SPONGE BOB LMFAO IM DYING

    Diamond Sco77 7k9Diamond Sco77 7k9Mánuði síðan
  • She faught better than him

    hi_xbye Hellohi_xbye HelloMánuði síðan
  • lol

    AigeAigeMánuði síðan
  • Mango

    MangoMangoMánuði síðan
  • GET HYPER

    MKZ 567MKZ 567Mánuði síðan
  • OMG

    jones agyarejones agyareMánuði síðan
  • More!!

    PalpolGamingPalpolGamingMánuði síðan
  • Yo no cap that beginning turn around got me 😂😂

    Tyler OsbornTyler OsbornMánuði síðan
  • This is boyfriend abuse

    jj Peerzadajj PeerzadaMánuði síðan
  • Dunjahs accent sounds so cute at 0:14

    Gold XENGold XENMánuði síðan
  • Bots are just ruining the comment sections now :(

    Joshua ReeveJoshua ReeveMánuði síðan
  • I remember sawing this manga reacted by pewdiepie waaay back than

    squidssquidsMánuði síðan
  • Fuck that got me😂

    Tyler OsbornTyler OsbornMánuði síðan
  • Please DEJI bring your dad back in your videos, Dounja is boring af!

    Chulan VinpuraChulan VinpuraMánuði síðan
  • the real REAL OG remember this years and YEARS ago when Deji did this

    llavellaveMánuði síðan
  • Only OGs know who made this video WAY back.

    Jack 77Jack 77Mánuði síðan
  • 4:25 lol he got battred ha lol

    GWA AL3XGWA AL3XMánuði síðan
  • They were literally saying 'MANGO'

    MaximACEMaximACEMánuði síðan
  • 2:30 Me: FUCK!!!

    Spartan-G GamerSpartan-G GamerMánuði síðan
  • I was about to watch the whole thing they just started the game I already new what the game was I was like nope XD

    Admired KingAlphaAdmired KingAlphaMánuði síðan
  • Did she say shes never WATCHED IT... HAAAAAMMMMHHHHAAA

    Yuri257Yuri257Mánuði síðan
  • Man poor deji xD

    Richard JonesRichard JonesMánuði síðan
  • only ogs would understand the game

    ReBeatReBeatMánuði síðan
  • Wtf she made me blind the nose is bare pointy

    Abdul DavoodiAbdul DavoodiMánuði síðan
  • I feel your pain Deji but it much worse in my school I have scars to prove it

    JustSansJustSansMánuði síðan
  • 1:13 why does Deji's forehead look massive

    It's EnosIt's EnosMánuði síðan
  • That's scary

    HacketChimpX4HacketChimpX4Mánuði síðan
  • Her armpits tho

    William WatkinsWilliam WatkinsMánuði síðan
  • Ur the best youtuber in the world

    Fredd 777Fredd 777Mánuði síðan
  • “Crip-led”😭

    FamousMxrcyFamousMxrcyMánuði síðan
  • the amount of times i thought you said mango

    An Edgy BoyAn Edgy BoyMánuði síðan
  • 2:30 i was shaking out of my mind holy shit I’m watching this at 2 am i was not expecting that

    Two BrothersTwo BrothersMánuði síðan
  • Am I the only one who thought he said mango?

    y_ziney_zineMánuði síðan
  • "i've never watched one" ...

    DreneminaDreneminaMánuði síðan
  • "crip led" ~Dunjah 2021

    krabbypattyykrabbypattyyMánuði síðan
  • 4:20

    buns !!!!!buns !!!!!Mánuði síðan
  • The noises he makes when being strangled and kicked

    D'Nario Munroe-WallaceD'Nario Munroe-WallaceMánuði síðan
  • Deji deserves so much more fame and respect than he does already have now 🇬🇧👊🏼

    Prod. shawtyProd. shawtyMánuði síðan
  • 4:24 needs to be the new roblox death sound

    Mitchell RedfernMitchell RedfernMánuði síðan
  • Real ogs remember when he did this with his dad

    Goku The SaiyanGoku The SaiyanMánuði síðan
  • Only the ogs remember this

    Lil Felix7Lil Felix7Mánuði síðan
  • when he says manga, is it just me or does it sound like mango

    That's what that wasThat's what that wasMánuði síðan
  • That’s hilarious 😆 😂 🤣

    chris eganchris eganMánuði síðan
  • Why is her voice so high pitched🗿

    Shreyas SShreyas SMánuði síðan
  • Only OGs will remember thia

    Felipe MendezFelipe MendezMánuði síðan
  • This is so olddddd I

    Felipe MendezFelipe MendezMánuði síðan
  • ラジャ青い 虎ラジャ青い 虎Mánuði síðan
  • 2:31 i got scared and yelled then my parents asked what happened me: dont worry about it..

    dkb edkb eMánuði síðan
  • Deji stop scaring me! i tried watching at night nahhh this is scary asf never agian do more but Its scary asf

    GhostAceGhostAceMánuði síðan
  • WHY DEJI WHY TELL ME WHY

    Triss NvTriss NvMánuði síðan
  • 0:12 this was soooo cute 😊

    FSAnimationFSAnimationMánuði síðan
  • I thought he said mango

    Geremia AllenGeremia AllenMánuði síðan
  • Get shit on by a girl

    xD WarlordxD WarlordMánuði síðan
  • 4:21 Oh my gosh!! Dounja is so cute here!! 💖💖😍😍😘

    Zombathin Lost Leg Hacker CatZombathin Lost Leg Hacker CatMánuði síðan
  • Ring a bell?😂😂😂

    SEALSEALMánuði síðan
  • Is deji safe? Just saying.

    Liam PountneyLiam PountneyMánuði síðan
  • THIS BROUGHT BACK SO MANY MEMORIES

    RemRawPlaysRemRawPlaysMánuði síðan
  • I feel like Deji is now the UK's Alex Wassabi, its just the same stuff over and over. But he's having a great time, so can't hate him, but I just feel bad for him.

    YhY Beef YeungYhY Beef YeungMánuði síðan
  • so tell me deji what the hell were you thinking

    Make it SHORTMake it SHORTMánuði síðan
  • Deji if I was u i would dump her

    Ubayy YTUbayy YTMánuði síðan
  • How many times are you gonna get people to read this. Swear you’ve read it about 4 times now?

    JoeAndrewsWorthJoeAndrewsWorthMánuði síðan
  • CAN U GUYS PLAY BRAWLHALLA AGAIN

    HomphHomphMánuði síðan
  • Tell her to play outlast 2 😂😂😂😂

    F1 GamingF1 GamingMánuði síðan
  • NASTYYYYYY HHHH

    Ayub Raissouni AhajjamAyub Raissouni AhajjamMánuði síðan
  • at this point i think she's gonna hate you for everything

    A1_400A1_400Mánuði síðan
  • Mangos lol ok

    EmmanuelEmmanuelMánuði síðan
  • Dounja looks like merry jane watson from spiderman 😂😂😂

    rayan dzrayan dzMánuði síðan
  • Is his girl a dude ?

    DroidOnTopDroidOnTopMánuði síðan
  • Damn, Deji!!! Why you gotta bring everybody in to your crazy scary assed shit! Scared me to Death!

    Theresa MarrufoTheresa MarrufoMánuði síðan
ISworlds